Bramka płatnicza
Plus Bank S.A.
Bramka płatnicza obsługiwana przez PLUS BANK S.A., jako Agenta Rozliczeniowego, służąca do realizacji Transakcji płatniczej za usługi Plus, Polsat Box, Premium Mobile i Netia z wykorzystaniem płatności kodem BLIK.
Płatności BLIK
Szybki sposób na zapłacenie za rachunki w internecie. Wystarczy przepisać 6-cyfrowy kod z systemu transakcyjnego lub aplikacji Twojego banku i zatwierdzić.
PLUS BANK S.A. pobierze od Ciebie opłatę za przeprowadzenie Transakcji płatniczej, która jest doliczana do kwoty Transakcji płatniczej w wysokości 1,00 zł brutto.
PLUS BANK S.A. czuwa nad bezpieczeństwem Transakcji płatniczej.
Szczegółowe informacje znajdują się w Regulaminie dokonywania transakcji
płatniczej.

POMOC

Uzyskaj odpowiedzi na swoje pytania.

Płatności za rachunki Plus

Środki zostały pobrane z konta, a Plus nie odnotował płatności. Dlaczego?

Być może dane w serwisie iPlus nie zostały jeszcze zaktualizowane. Czasami zajmuje to od 24 do 48 godzin. Jeżeli otrzymałeś e-mail z potwierdzeniem realizacji transakcji - wszystko jest w porządku. Jeśli po upływie 48 h w serwisie iPlus nadal nie będzie odnotowanej płatności – skontaktuj się z Plusem.

Jeżeli zleciłeś płatność, ale nie otrzymałeś od nas e-maila z potwierdzeniem - skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza kontaktowego.

Uwaga! Niezbędne jest wpisanie numeru identyfikacyjnego transakcji, który znajdziesz w historii transakcji widocznej po zalogowaniu do bankowości internetowej oraz adresu email – tego samego, który był podany przy płatności.

Ile kosztuje zlecenie płatności?

Opłata za zlecenie płatności za pośrednictwem PLUS BANK S.A. wynosi 1,00 PLN. W przypadku pytań prosimy o kontakt za pośrednictwem poniższego formularza.

Gdzie mogę sprawdzić, że moja płatność dla Plus została zrealizowana?

W każdej chwili możesz sprawdzić status płatności logując się do serwisu iPlus. Jeżeli wpłata nie jest widoczna w systemie, ale otrzymałeś od Plus Bank S.A. wiadomość e-mail potwierdzającą realizację płatności - nie ma powodu do zmartwień. Czasami dane w serwisie iPlus są aktualizowane raz na 24 h lub 48 h. Jeżeli po upływie dwóch dni status widoczny w serwisie iPlus się nie zmieni - skontaktuj się z Plusem żeby wyjaśnić sprawę.

Wiadomość z informacją o rozpoczęciu transakcji nie jest potwierdzeniem płatności. Ten email informuje o tym, że przyjęliśmy zlecenie transakcji. Gdy zostanie ona zrealizowana, powinieneś otrzymać od nas kolejną wiadomość z potwierdzeniem statusu.

Dodatkowo, upewnij się, że środki zostały wyksięgowane z Twojego rachunku bankowego. Jeżeli środki nie są wyksięgowane lub są tylko w blokadzie oznacza to, że nie zostały do nas przekazane, a tym samym nie mogliśmy ich wysłać do odbiorcy. Wówczas czynność płatności należy rozpocząć od nowa

Uwaga: Jeżeli nie widzisz w skrzynce odbiorczej e-maila od Plus Bank S.A. - sprawdź również folder SPAM.

Co oznaczają przesyłane do mnie maile dotyczące rozpoczęcia transakcji oraz zarejestrowania wpłaty?

Wiadomości stanowią potwierdzenie aktualnego statusu zleconej płatności online. Otrzymujesz wiadomość za każdym razem, gdy status się zmienia. "Rozpoczęcie transakcji" oznacza, że płatność została zlecona, a "zarejestrowanie wpłaty", że środki dotarły do odbiorcy.

Samo "rozpoczęcie transakcji" nie oznacza, że środki zostaną pobrane z Twojego konta i przekazane odbiorcy. Żeby tak się stało - musisz autoryzować transakcję. Jeśli tego nie zrobisz - zlecenie płatności zostanie anulowane. Autoryzacja transakcji oznacza wyrażenie zgody na jej wykonanie (np. zaakceptowanie przelewu poprzez poprawne zalogowanie się do banku i potwierdzenie operacji kodem sms).

Możesz dokończyć transakcję jeżeli w mailu o rozpoczęciu otrzymałeś link do kontynuacji. W sytuacji, gdy w wiadomości nie ma linku do płatności, a chcesz opłacić transakcję, rozwiązaniem może okazać się rozpoczęcie zapłaty od nowa lub bezpośredni kontakt z dostawcą.

Jeżeli w ogóle nie zlecałeś żadnej płatności - zignoruj i usuń te wiadomości. Być może ktoś pomylił się podczas wpisywania adresu e-mail i wiadomość trafiła do Ciebie przez przypadek. Nie musisz się obawiać - otrzymanie takiej wiadomości nie jest jednoznaczne z tym, że z Twojego konta została zlecona płatność. Nic takiego nie będzie miało miejsca.

Jaki jest czas realizacji transakcji, jeżeli zlecę płatność online?

W przypadku płatności za pośrednictwem Plus Bank S.A., transakcja jest realizowana maksymalnie do końca dnia roboczego następującego po otrzymaniu przez nas środków od nadawcy przelewu.

Natomiast za aktualizację danych w serwisie iPolsat Box odpowiada już sam dostawca. Czasami zajmuje to od 24 do 48 godzin. Jeśli po upływie 48 h w serwisie iPolsat Box nadal nie będzie odnotowanej płatności - skontaktuj się z dostawcą.

Płatności za rachunki Cyfrowy Polsat S.A.

Środki zostały pobrane z konta, a Cyfrowy Polsat S.A. nie odnotował płatności. Dlaczego?

Być może dane w serwisie iPolsat Box nie zostały jeszcze zaktualizowane. Czasami zajmuje to od 24 do 48 godzin. Jeżeli otrzymałeś e-mail z potwierdzeniem realizacji transakcji - wszystko jest w porządku. Jeśli po upływie 48 h w serwisie iPolsat Box nadal nie będzie odnotowanej płatności – skontaktuj się z Cyfrowym Polsatem S.A.

Jeżeli zleciłeś płatność, ale nie otrzymałeś od nas e-maila z potwierdzeniem - skontaktuj się z naszym Centrum Pomocy za pośrednictwem formularza kontaktowego. Pamiętaj, żeby uzupełnić numer identyfikacyjny transakcji, który znajdziesz w historii transakcji widocznej po zalogowaniu do bankowości internetowej oraz adresu email – tego samego, który był podany przy płatności.

Ile zapłacę za zlecenie płatności?

Prowizja za zlecenie płatności za pośrednictwem PLUS BANK S.A. wynosi 1,00 PLN.

Gdzie mogę sprawdzić, że moja płatność dla Cyfrowego Polsatu S.A. została zrealizowana?

Wystarczy sprawdzić status płatności logując się do serwisu iPolsat Box. Jeżeli wpłata nie jest widoczna w systemie, ale otrzymałeś od Plus Bank S.A. wiadomość e-mail potwierdzającą realizację płatności - nie ma powodu do zmartwień. Czasami dane są aktualizowane raz na 24 h lub 48 h. Jeżeli po upływie dwóch dni widoczny status się nie zmieni - skontaktuj się z Cyfrowym Polsatem S.A. żeby wyjaśnić sprawę.

Wiadomość z informacją o rozpoczęciu transakcji nie jest potwierdzeniem płatności. Pierwszy e-mail informuje o tym, że przyjęliśmy zlecenie transakcji. Gdy zostanie ona zrealizowana otrzymasz od nas kolejną wiadomość z potwierdzeniem statusu.

Warto upewnić się też, że środki zostały wyksięgowane z Twojego rachunku bankowego. Jeżeli środki nie są wyksięgowane lub są tylko w blokadzie oznacza to, że nie zostały do nas przekazane, a tym samym nie mogliśmy ich wysłać do odbiorcy.

Ważna informacja: Jeżeli nie widzisz w skrzynce odbiorczej e-maila od Plus Bank S.A - sprawdź również folder SPAM.

Co oznaczają przesyłane do mnie maile dotyczące rozpoczęcia transakcji oraz zarejestrowania wpłaty?

Wiadomości stanowią potwierdzenie aktualnego statusu zleconej płatności online. Otrzymujesz wiadomość za każdym razem, gdy status się zmienia. “Rozpoczęcie transakcji” oznacza, że płatność została zlecona, a “zarejestrowanie wpłaty”, że środki dotarły do odbiorcy. Samo “rozpoczęcie transakcji” nie oznacza, że środki zostaną pobrane z Twojego konta i przekazane odbiorcy. Żeby tak się stało - musisz autoryzować transakcję. Jeśli tego nie zrobisz - zlecenie płatności zostanie anulowane. Autoryzacja transakcji oznacza wyrażenie zgody na jej wykonanie (np. zaakceptowanie przelewu poprzez poprawne zalogowanie się do banku i potwierdzenie operacji kodem sms).

Możesz dokończyć transakcję jeżeli w mailu o rozpoczęciu otrzymałeś link do kontynuacji. W sytuacji, gdy w wiadomości nie ma linku do płatności, a chcesz opłacić transakcję, rozwiązaniem może okazać się rozpoczęcie zapłaty od nowa lub bezpośredni kontakt z dostawcą. Jeżeli w ogóle nie zlecałeś żadnej płatności - zignoruj i usuń te wiadomości. Być może ktoś pomylił się podczas wpisywania adresu e-mail i wiadomość trafiła do Ciebie przez przypadek. Nie musisz się obawiać - otrzymanie takiej wiadomości nie jest jednoznaczne z tym, że z Twojego konta została zlecona płatność. Nic takiego nie będzie miało miejsca.

Jaki jest czas realizacji transakcji, jeżeli zlecę płatność online?

W przypadku płatności za pośrednictwem Plus Bank S.A., transakcja jest realizowana maksymalnie do końca dnia roboczego następującego po otrzymaniu przez nas środków od nadawcy przelewu.

Natomiast za aktualizację danych w ICOK odpowiada już sam dostawca. Czasami zajmuje to od 24 do 48 godzin. Jeśli po upływie 48 h w ICOK nadal nie będzie odnotowanej płatności - skontaktuj się z dostawcą.

Płatności za rachunki Premium Mobile

Środki zostały pobrane z konta, a Premium Mobile nie odnotował płatności. Dlaczego?

Być może dane w serwisie Premium Mobile nie zostały jeszcze zaktualizowane. Czasami zajmuje to od 24 do 48 godzin. Jeżeli otrzymałeś e-mail z potwierdzeniem realizacji transakcji - wszystko jest w porządku. Jeśli po upływie 48 h w serwisie Premium Mobile nadal nie będzie odnotowanej płatności – skontaktuj się z Premium Mobile.

Jeżeli zleciłeś płatność, ale nie otrzymałeś od nas e-maila z potwierdzeniem - skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza kontaktowego.

Uwaga! Niezbędne jest wpisanie numeru identyfikacyjnego transakcji, który znajdziesz w historii transakcji widocznej po zalogowaniu do bankowości internetowej oraz adresu email – tego samego, który był podany przy płatności.

Ile kosztuje zlecenie płatności?

Opłata za zlecenie płatności za pośrednictwem PLUS BANK S.A. wynosi 0,80 PLN. W przypadku pytań prosimy o kontakt za pośrednictwem poniższego formularza.

Gdzie mogę sprawdzić, że moja płatność dla Premium Mobile została zrealizowana?

W każdej chwili możesz sprawdzić status płatności w aplikacji Premium Mobile (Google Play https://premiummobile.pl/android; App Store https://premiummobile.pl/ios) lub na https://klient.premiummobile.pl. Jeżeli wpłata nie jest widoczna w systemie, ale otrzymałeś od Plus Bank S.A. wiadomość e-mail potwierdzającą realizację płatności – nie ma powodu do zmartwień. Czasami dane w aplikacji oraz na koncie klienta są aktualizowane raz na 24 h lub 48 h. Jeżeli po upływie dwóch dni status płatności się nie zmieni – skontaktuj się z Premium Mobile, aby wyjaśnić sprawę.

Wiadomość z informacją o rozpoczęciu transakcji nie jest potwierdzeniem płatności. Ten email informuje o tym, że przyjęliśmy zlecenie transakcji. Gdy zostanie ona zrealizowana, powinieneś otrzymać od nas kolejną wiadomość z potwierdzeniem statusu.

Dodatkowo, upewnij się, że środki zostały wyksięgowane z Twojego rachunku bankowego. Jeżeli środki nie są wyksięgowane lub są tylko w blokadzie oznacza to, że nie zostały do nas przekazane, a tym samym nie mogliśmy ich wysłać do odbiorcy. Wówczas czynność płatności należy rozpocząć od nowa

Uwaga: Jeżeli nie widzisz w skrzynce odbiorczej e-maila od Plus Bank S.A. - sprawdź również folder SPAM.

Co oznaczają przesyłane do mnie maile dotyczące rozpoczęcia transakcji oraz zarejestrowania wpłaty?

Wiadomości stanowią potwierdzenie aktualnego statusu zleconej płatności online. Otrzymujesz wiadomość za każdym razem, gdy status się zmienia. "Rozpoczęcie transakcji" oznacza, że płatność została zlecona, a "zarejestrowanie wpłaty", że środki dotarły do odbiorcy.

Samo "rozpoczęcie transakcji" nie oznacza, że środki zostaną pobrane z Twojego konta i przekazane odbiorcy. Żeby tak się stało - musisz autoryzować transakcję. Jeśli tego nie zrobisz - zlecenie płatności zostanie anulowane. Autoryzacja transakcji oznacza wyrażenie zgody na jej wykonanie (np. zaakceptowanie przelewu poprzez poprawne zalogowanie się do banku i potwierdzenie operacji kodem sms).

Możesz dokończyć transakcję jeżeli w mailu o rozpoczęciu otrzymałeś link do kontynuacji. W sytuacji, gdy w wiadomości nie ma linku do płatności, a chcesz opłacić transakcję, rozwiązaniem może okazać się rozpoczęcie zapłaty od nowa lub bezpośredni kontakt z dostawcą.

Jeżeli w ogóle nie zlecałeś żadnej płatności - zignoruj i usuń te wiadomości. Być może ktoś pomylił się podczas wpisywania adresu e-mail i wiadomość trafiła do Ciebie przez przypadek. Nie musisz się obawiać - otrzymanie takiej wiadomości nie jest jednoznaczne z tym, że z Twojego konta została zlecona płatność. Nic takiego nie będzie miało miejsca.

Jaki jest czas realizacji transakcji, jeżeli zlecę płatność online?

W przypadku płatności za pośrednictwem Plus Bank S.A., transakcja jest realizowana maksymalnie do końca dnia roboczego następującego po otrzymaniu przez nas środków od nadawcy przelewu.

Natomiast za aktualizację danych w serwisie Premium Mobile odpowiada już sam dostawca. Czasami zajmuje to od 24 do 48 godzin. Jeśli po upływie 48 h w serwisie Premium Mobile nadal nie będzie odnotowanej płatności - skontaktuj się z dostawcą.

Płatności za rachunki Netia

Środki zostały pobrane z konta, a Netia nie odnotowała płatności. Dlaczego?

Być może dane w serwisie Netia Online nie zostały jeszcze zaktualizowane. Czasami zajmuje to od 24 do 48 godzin. Jeżeli otrzymałeś e-mail z potwierdzeniem realizacji transakcji - wszystko jest w porządku. Jeśli po upływie 48 h w serwisie Netia Online nadal nie będzie odnotowanej płatności – skontaktuj się z Netia.

Jeżeli zleciłeś płatność, ale nie otrzymałeś od nas e-maila z potwierdzeniem - skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza kontaktowego.

Uwaga! Niezbędne jest wpisanie numeru identyfikacyjnego transakcji, który znajdziesz w historii transakcji widocznej po zalogowaniu do bankowości internetowej oraz adresu email – tego samego, który był podany przy płatności.

Ile kosztuje zlecenie płatności?

Opłata za zlecenie płatności za pośrednictwem PLUS BANK S.A. wynosi 1,50 PLN, przy czym w przypadku Netia Go – 0,00 PLN. W przypadku pytań prosimy o kontakt za pośrednictwem poniższego formularza.

Gdzie mogę sprawdzić, że moja płatność dla Netia została zrealizowana?

W każdej chwili możesz sprawdzić status płatności w aplikacji Netia Online.

Jeżeli wpłata nie jest widoczna w systemie, ale otrzymałeś od Plus Bank S.A. wiadomość e-mail potwierdzającą realizację płatności – nie ma powodu do zmartwień. Czasami dane w aplikacji oraz na koncie klienta są aktualizowane raz na 24 h lub 48 h. Jeżeli po upływie dwóch dni status płatności się nie zmieni – skontaktuj się z Netia, aby wyjaśnić sprawę.

Wiadomość z informacją o rozpoczęciu transakcji nie jest potwierdzeniem płatności. Pierwszy e-mail informuje o tym, że przyjęliśmy zlecenie transakcji. Gdy zostanie ona zrealizowana otrzymasz od nas kolejną wiadomość z potwierdzeniem statusu.

Warto upewnić się też, że środki zostały wyksięgowane z Twojego rachunku bankowego. Jeżeli środki nie są wyksięgowane lub są tylko w blokadzie oznacza to, że nie zostały do nas przekazane, a tym samym nie mogliśmy ich wysłać do odbiorcy.

Ważna informacja: Jeżeli nie widzisz w skrzynce odbiorczej e-maila od Plus Bank S.A - sprawdź również folder SPAM.

Co oznaczają przesyłane do mnie maile dotyczące rozpoczęcia transakcji oraz zarejestrowania wpłaty?

Wiadomości stanowią potwierdzenie aktualnego statusu zleconej płatności online. Otrzymujesz wiadomość za każdym razem, gdy status się zmienia. "Rozpoczęcie transakcji" oznacza, że płatność została zlecona, a "zarejestrowanie wpłaty", że środki dotarły do odbiorcy.

Samo "rozpoczęcie transakcji" nie oznacza, że środki zostaną pobrane z Twojego konta i przekazane odbiorcy. Żeby tak się stało - musisz autoryzować transakcję. Jeśli tego nie zrobisz - zlecenie płatności zostanie anulowane. Autoryzacja transakcji oznacza wyrażenie zgody na jej wykonanie (np. zaakceptowanie przelewu poprzez poprawne zalogowanie się do banku i potwierdzenie operacji kodem sms).

Możesz dokończyć transakcję jeżeli w mailu o rozpoczęciu otrzymałeś link do kontynuacji. W sytuacji, gdy w wiadomości nie ma linku do płatności, a chcesz opłacić transakcję, rozwiązaniem może okazać się rozpoczęcie zapłaty od nowa lub bezpośredni kontakt z dostawcą.

Jeżeli w ogóle nie zlecałeś żadnej płatności - zignoruj i usuń te wiadomości. Być może ktoś pomylił się podczas wpisywania adresu e-mail i wiadomość trafiła do Ciebie przez przypadek. Nie musisz się obawiać - otrzymanie takiej wiadomości nie jest jednoznaczne z tym, że z Twojego konta została zlecona płatność. Nic takiego nie będzie miało miejsca.

Jaki jest czas realizacji transakcji, jeżeli zlecę płatność online?

W przypadku płatności za pośrednictwem Plus Bank S.A., transakcja jest realizowana maksymalnie do końca dnia roboczego następującego po otrzymaniu przez nas środków od nadawcy przelewu.

Natomiast za aktualizację danych w serwisie Netia Online odpowiada już sam dostawca. Czasami zajmuje to od 24 do 48 godzin. Jeśli po upływie 48 h w serwisie Netia Online nadal nie będzie odnotowanej płatności - skontaktuj się z dostawcą.

FORMULARZ KONTAKTOWY

Zadaj pytanie lub zgłoś reklamację.
Dane osobowe

Treść wiadomości*
Cel kontaktu*
Reklamacja
Zapytanie
Reklamowana usługa*
Plus
Polsat Box
Premium Mobile
Netia
Sposób kontaktu*
Chcę otrzymać odpowiedź na e-mail
Chcę otrzymać odpowiedź pocztą tradycyjną
Pamiętaj, że w przypadku wyboru sposobu otrzymania odpowiedzi tradycyjną pocztą, czas otrzymania odpowiedzi na zgłoszenie zostanie wydłużony o czas dostarczenia listu
Adres korespondencyjny
PLUS BANK S.A. z siedzibą w Warszawie, jako administrator przetwarza dane osobowe w celach podjęcia działań zmierzających do zawarcia umowy o realizację usługi, a w przypadku zawarcia umowy w celu wykonywania umowy i świadczenia na jej podstawie usługi (np. złożenie zlecenia płatniczego, realizacja transakcji płatniczej, powiadamianie o statusie realizacji transakcji płatniczej), realizacji czynności wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, udzielania odpowiedzi na pytania, zapewnienia bezpieczeństwa, oraz w celu dochodzenia roszczeń. Na podstawie RODO można skorzystać z następujących praw: żądania dostępu, sprostowania, ograniczenia przetwarzanie lub usunięcia, wniesienia sprzeciwu oraz przeniesienia. Prawa przysługujące na gruncie RODO można realizować w szczególności pocztą tradycyjną lub drogą elektroniczną poprzez formularz kontaktowy znajdujący się na plusbank.pl/platnosci.bramka. Przysługuje także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych. Podanie danych jest dobrowolne jednakże niezbędne do zawarcia i wykonywania umowy, bez ich podania umowa nie może zostać zawarta i wykonana. Podanie danych wynika także z realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa lub jest niezbędne do realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Banku. Pełna treść klauzuli informacyjnej zawarta jest w Regulaminie dokonywania Transakcji płatniczej oraz dostępna jest na stronie plusbank.pl/platnosci.bramka.
Dziękujemy, Twoje zapytanie zostało wysłane.
Uzupełnij wszystkie wymagane pola.